Szállítás és fizetés

Kivel szállítunk?

A csomagokat a Magyar Posta kézbesíti belföldön. Külföldre való rendelésre nincs lehetőség.

Szállítási módok:

  • Házhoz szállítás: 1 990 Ft
  • Postára kézbesítés: 990 Ft
  • Posta Pontra kézbesítés: 990 Ft
  • MPL csomagautomata: 990 Ft

Fizetési módok:

  • Bankkártyával a webshopban: díjmentes
  • Utánvéttel bankkártyával: 990 Ft
  • Utánvéttel készpénzben: 990 Ft

Utánvétes fizetés csak házhoz szállítás választása esetén érhető el.

Megrendelés menete

A megrendelésed leadását követő 48 órán belül tájékoztatunk emailben a rendelés sikerességéről majd egy második emailben értesítünk a rendelés részleteiről és a várható teljesítésről. Ezt követően a csomag feladásáról és a nyomkövetési kódról egy további emailt küldünk.

Ékszer vásárlása esetén először minden esetben a lenyomatvételi szettet postázzuk, mellyel miután elkészítetted kiskedvenced megörökítendő lenyomatát és postai úton a csomagban mellékelt előre fizetett inverz csomagcímke segítségével visszaküldted nekünk, elkezdjük az ékszer elkészítését.

A megrendelt ékszer elkészülése a lenyomat hozzánk való sikeres beérkezését követő kb. 4-6 hét, forgalmas időszakban maximum 8-12 hét, de minden esetben törekszünk arra, hogy a lehető leghamarabb elkészítsük és postázzuk az ékszert ugyanarra a címre, amivel a megrendelés beérkezett hozzánk. Amint útnak indítottuk hozzád az ékszert erről emailben tájékoztatunk és mellékeljük a nyomkövetési kódot. Ebben a lépésben neked már semmilyen postaköltséged nem merül fel.

Szállítás menete

A csomagok kézbesítése munkanapokon 8-17 óra közötti időszakban történik, melynek pontos dátumáról a Magyar Posta minden esetben küld előzetes tájékoztatást az általad a rendelés során megadott elérhetőségeid valamelyikére (email vagy sms).

Házhoz szállításnál két alkalommal kísérlik meg kézbesíteni a küldeményt. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra és ha megadtad a telefonszámodat a rendelés során, akkor egyeztet veled a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL újból megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig átveheted a küldeményt.

A postán maradóként vagy Posta Pontra címzett küldemény esetén az MPL emailben vagy sms-ben értesít a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről. A postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében lehetséges.

Csomagautomatára címzett küldemény esetén az MPL emailt és smst küld a csomag érkezéséről és az átvételi határidőről. A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető. Ha az automatából sérülten veszed ki a csomagot kérünk, fotózd le a külső csomagolást, a belső tartalmat és a sérülést több szögből, őrizd meg a csomagolást, és írd meg nekünk minél hamarabb e-mailben a rendelési számmal.

Más szállítási módoknál amennyiben átvételkor a csomagon észlelhető sérülés akkor kérheted jegyzőkönyv felvételét és megtagadhatod az átvételt. Kérjük, ilyen esetben is haladéktalanul értesíts minket, hogy segíteni tudjunk!

Elállás, szavatosság, panaszkezelés

Az ezekre vonatkozó szabályokat megtalálod az ÁSZF-ben.